Telebimy w małym mieście – do czego można je zastosować?

Telebimy, czyli ekrany wielkoformatowe zbudowane z diod LED, są w zasadzie nową formą zewnętrznej reklamy, która w ostatnich czasach zyskuje coraz większe powodzenie. Dzięki atrakcyjnej formie telebimy niezwykle szybko trafiają do adresatów, przedstawiając im dokładnie wyselekcjonowaną treść reklamową. Dzisiaj nawet mniejsze miasta używają telebimy do celów reklamowych. Jakie korzyści niesie ze sobą ta technologia?

stykówka - firma

Autor: Presidencia de la República Mexicana
Źródło: http://www.flickr.com
Jeśli chodzi o małe miasta używające telebim Sanok stanowi tego idealny przykład. Miasto to, pomimo dość niewielkiej liczby mieszkających w nich osób, posiada liczne ekrany wielkoformatowe, wyświetlające reklamy miejscowych przedsiębiorców i nie tylko. Poszukując miejsca, gdzie zostanie umiejscowiony telebim Sanok zdecydował się na miejsce niedaleko często uczęszczanych ulic, w którym codziennie przewija się dużo osób.

Masz chęć zgłębić większą ilość tego typu wiadomości? Jeśli tak, to sprawdź to użyteczne źródło (http://polmedico.pl/), ponieważ także Cię na pewno zaintryguje.

Dzięki temu jeszcze więcej osób widzi komunikaty reklamowe, co jest korzystne dla reklamowanych firm i usług. Warto przeczytać czytaj dalej na tej stronie. Jeśli chodzi z kolei o miasta, które dopiero planują użyć telebim Jasło stoi tutaj na pierwszym miejscu. Miasto to pragnie ponadto użyć ekrany wielkoformatowe nie tylko do celów reklamowych, lecz także do powiadamiania mieszkańców o istotnych dla nich kwestiach.

Tylko teraz oceń odpady spożywcze ten tekst, który jest bardzo interesujący. Zrób to już w tym momencie! Zobaczysz, że naprawdę należy to zrobić!

Zobacz rzetelnie omówione Tego typu telebim Jasło użyje przede wszystkim, żeby emitować komunikaty o utrudnieniach w ruchu ulicznym – o tworzących się korkach, objazdach spowodowanych wypadkiem czy o przebudowach ulic. Rozwiązanie to, choć niestandardowe, bez wątpienia uprości dzień większości kierowców. Jak widać cyfrowa technologia telebimów staje się coraz stosowana. Usługodawcy coraz częściej decydują się na taki rodzaj reklamy ze względu na jej komunikatywność – barwny, dynamiczny obraz, który pojawia się na ekranie z określoną częstotliwością dociera bezpośrednio do klienta, tworząc u niego podświadomą chęć zakupu i duże zainteresowanie daną marką.

Na korzyść reklamy na wielkoformatowych ekranach przemawia także dość niski koszt jej wyprodukowania i wyświetlenia – jest to sporo tańsze niż telewizyjna reklama, a dociera do równie dużej grupy przyszłych klientów. Można więc powiedzieć, że telebim to reklama przyszłości, świetnie dostosowana do tempa i trybu życia dzisiejszych ludzi, którzy wciąż są w drodze.
, ,