Outdoor, dobra alternatywa dla popularnych kampanii marketingowych?

Reklama zewnętrzna kojarzy się z dużym formatem, nowoczesnymi nośnikami oraz niestandardowymi rozwiązaniami. Jej odsłon znajdziemy wiele – od aktywnych, np. mieniące się światła, po pasywne czyli plakaty. Zarówno w dużych miastach jak i małych miasteczkach, ma wzbudzić zainteresowanie przechodniów, kierowców, mieszkańców.

Reklama outdoor

Autor: hobvias sudoneighm
Źródło: http://www.flickr.com
Dlatego powinna być odpowiednio duża i atrakcyjna, czy to ze względu na kolorystykę czy treść. Jej głównym cele jest, aby była zauważona i co więcej – pozostała w pamięci przechodniów. Oryginalna i przykuwająca wzrok grafika, daje zapewnienie skutecznego promowania produktów i usług.

Czasem nie zdajemy sobie sprawy, jak przy użyciu stosunkowo niewielkich kosztów jesteśmy w stanie poprawić sytuację finansową naszej firmy. Jeżeli więc nasza firma zajmuje się handlem, produkcją, jeśli mamy zamiar wypromować swój produkt – reklama (zobacz http://www.studioprinter.pl/tablice-reklamowe-informacyjne/) na budynkach będzie strzałem w dziesiątkę – klik. Tego typu reklama to pewny sukces. Właściciele coraz chętniej oferują powierzchnie na budynkach. Reklama (http://foliograf.pl/) na budynkach nie musi być natrętna i szpetna. Oprócz pełnienia podstawowych zadań, może maskować remontowane nieruchomości, co ewidentnie wpływa na charakter miasta.

Najbardziej zauważalną (co potwierdzają badania organizacji zagranicznych) formą reklamy wizualnej w większych aglomeracjach są na dzień dzisiejszy wysokiej jakości obrazy z zastosowaniem najnowocześniejszej technologii LED. To najlepszy sposób na promocję działalności, usługi lub produktu. Ekran Led, jako treść dynamicznie zmieniająca się, w naturalny sposób zajmuje czołowe miejsce w rankingach, wyprzedzając klasyczne nośniki reklamy i informacji.

Przedstawiane na nim spoty są dobrze widoczne o każdej porze, niezależnie od warunków pogodowych. Obrazy docierają do szerokiego kręgu odbiorców – szacuje się, iż trafiają do prawie 90% osób mijających telebim. Taka kampania promocyjna jest bardziej efektywna niż niegdyś popularne billboardy w związku z tym istnieje szansa, że to telebimy staną się przyszłością reklamy wizualnej.

Zobacz również –

, ,